30 January, 2010

permulaan itu dengan bismillah

berjinak2 dengan blogging semenjak di frenster....
then aku menghilang selepas mula bekerja......
now already married n waiting the arrival of my little one....
how fast time flies....
makcik(u know who)...wat aku rasa nk menulis....
sebab salah satu sumber inspirasi aku.....
adalah KAU....

n untuk makcik aku tersayang,
aku sentiasa doakan yang terbaik utk ko,.....dunia akhirat....
sebab, kalo kejar dunia je,tanpa akhirat adalah satu kerugian....
so, aku berharap n berdoa ko dan jua sahabat2 aku yang len dapat ape yang dikejar di dunia itu
akan juga bisa membahagiakan di akhirat kelak....
Amin...amin...Ya Rabbal A'lamin.......

buat makcik H........
kejar sesuatu itu dimulai dengan niat yang tulus ikhlas....
disertai dengan perbuatan....
moga niat itu murni itu mendapat berkat dari kalimat Nya......

oh...
buat suami (yang xtau kewujudan blog ini)
terima kasih....dunia akhirat....
ah...
sayang bangat sama kamu Mr.Teddy....
heheheheh.......

isk...
aku bakal menjadi ibu....
aku sedih dan sayu (ok...tipu...)
aku rs sweet n sour......
mari kite tempuh bersama....
dengan lafaz....
Bismillah............

No comments: