04 February, 2010

si buta IT....

si pemalas yang malas nk buat keje...sbb.............audit da HABIS!!
amik....kalo x...jgn harap la nk ngadap...mood pon xde....ISO..ISo...ISO...
ok...ekceli cane la aku nk link kn blog2 yg aku suke baca ni......
mmg da sah2 buta IT...dan malas ok....

tukar tajuk....
tahun ni da masuk 27....oh...cantekkk no...
spooky ke?x.....seronok ke? x jugak...dah tu?
ntah....sbb perasaan lagi pergi ke bln 4....utk mengkeluarkan budak kecik ni.....
alhamdulillah....maih bertenaga (menjerit terpekik terlolong kat bdk2 opis)...berlari2(i noe...i noe...)
n paling utama....oredi have my own family.....syukran......
buat sahabat yg masih mencari.....
selalu aku pesan ini........usaha,doa.....tawakkal.......
jgn risau....carilah yang terbaik....menerima diri kite seadanye....
yang menyayangi kite kerana Dia.....bkn mengubah kite menjadi ape yang dia hajati....
percayalah.....hati kita bukan milik kita.....
hati kita mudah dibolak balikkan.....sebab Dia yang empunya diri....empunya hati....
mintalah pada Dia.....
buat sahabat yang sudah ada teman di sisi......
hargailah dia....dan berdoalah moga dia kekasih hingga ke syurga....
yang telah ditetapkan olehNya.... ;)

moga kite semua beroleh berkat dari Ar-Rahman & Ar-Rahim.....
amin............

2 comments:

green apple said...

buta IT sgt sinonim dgn diri ini...

mas said...

sama2 buta IT la kak D....kehkehkeh.....tp rsnye kak D lagi terer bab2 godek intenet n pc tuu... :P