30 November, 2010

belajar untuk terima

si kecilku enggan makan
hanya menyusu sepenuh masa,mcm suri rumah sepenuh masa plak
tapi dalam kuantiti yang berkurangan
siang hanya minum 12oz di nursery
malam pula semakin kurang sejak seminggu yang lalu
tiada lagi bangun sejam sekali, sehingga aku jadi zombie
sekarang cukup rehat,cukup makan,cukup tidur,semua cukup
oh,bergembiralah buat seketika
oleh kerana cukup rehat,smp kena bangun utk sesi pump pula
sebab natural pump sudah penat mulut mungkin
mak mana yg xresah tgk anak yg kurang minum dan tak mahu makan?
tapi....main xde masalah
standard la,asal lari tune je jadi gelabah ayam
mcm ayam berak kapur
aku suspect dia mahu meringankan badannya
tak cukup ringan kah wahai anak?
oit,maknyeee,awak pon dulu masa kecik2 camtulah,ringan sahaja (o_o)
tapi if awak sihat2 shj,xpelah
ummi redha.

p/s/s: pepagi buta da wat aku hilang mood tgk maid mandikan baby smp pijak2,n jirus air dlm mulut baby..
kalo aku dpt la,mmg mcm lipas mati aku kejekn maid tu.*emosi* mau lari pegi spot cek lagi nursery Rijal.

No comments: