16 November, 2010

rabak

mata....
nk masuk 9hari budak kecik ni bgn pepagi utk main...
hoh...
sudah dpt akal len ye anak?
mggu lepas lg menguji mata
kol 7pm tdo,kol 2pagi bgn main...
b4 tu mmg dia akan bgn sejam skali utk BF...
lebam....tp aku xkisah dia bgn BF...mmg aku suruh pon...ngahahahahha

yg hoyeh....dia bgn utk main secara diam...
memula bgn main sensorang....
agak2 boring,
dia kejut ummi dia (shj) dgn mengorek lubang idung,mata,mulut....
kalo xsedar jgk
mari panjat bdn ummi n buat bunyi kuat2....
kesudahannye..mata wa jadi mata panda....
image:google
ngantok meh xcukop tdo...
tp aku tau menda ni akan jadi...
sbb mak,SIL da penah cter...
xpe,lambat laun akan back to normal....
this wik,pattern Rijal bgn kol 445pagi main...
tepat plak tu...bertuah anak....
the best thing,alhamdulillah...dia dgr cakap...
aku soh tdo,kang bgn blk,dia ikot....
cuma take times... :)

lama2 da get used...sudahnya aku yg beria main dgn dia...
sonok gak...siang xdpt main together2....
tdo pon awal....so,i value this moment....
cherish it....baby cepat membesar :)

1 comment:

Puan Jiha said...

lama2 mang jd biasa... mcm aku drive jauh kn...so blk keje mang flat... main2 jap...susukn, tidorkn... both tido...nnt mlm dua2 segar..time tu lah nk main2 n borak2