22 June, 2011

ai het chuuu!!

For the rest of my life, I'll hate u!!

Kau buat aku berdebar-debar,adrenalin rush hingga membuat kepala ku pusing!

Orang tua-tua kata,jangan benci,nanti sayang. Heh,takde maknanya aku nak sayang kau!

Tak patut kau kacau aku waktu aku tidur mahupon memasak. Senang kata,kehadiran kau tak dialu-alukan. Datang tak diundang,pergi tak dihalang. Tapi aku tak akan biarkan pergi bernyawa. Mati akan ku suruh suamiku kau kerjakan.

Ape?aku tak nak kotorkan tanganku yg bersih ni demi kau la Lipas. Bukan takut. Kamonla!

Terlalu banyak memori pahit antara aku dan engkau. Kau banyak menjatuhkan air muka ku yang macho ini. Kau menyebabkan semua temanku tahu 'my other side'. Hei,lipas! Kau tau tak betapa gahnya aku dikalangan temanku. Mereka kata aku wanita besi. Ape ada hal bermain dengan ular, katak? Tapi sebab kau, aku dah jadi wanita agar-agar. Hancur musnah kredebiliti ku!

Takpe lipas. Aku ada bodyguard gagah perkasa. DUA orang kau tau! Jangan memain. Bodyguard kedua akan aku asuh supaya boleh melindungi aku dari serangan kerabat kau yang tak guna.

Kau siapla. Suami ku pulang dari kota, kau akan mati....matiiiii....hahahahaha

p/s: kenapa lipas terbang?busuk plak tu..

7 comments:

ღnFashyaღ said...

dah kenape ni mas emo dengan lipas..Kahkahkah.....lawok pun ado..hihihi

ummi said...

sebab tadi ada lipas terbang masa syok masak T________T

Puan Jiha said...

aku pon ada bad history dgn lipas.uwaaaaaaaaaaaaaaa

Fadilah R. said...

hahaha, kite lani bengang dgn nyamuk. habis bintat2 anak aku.

ct said...

jgn benci sgt mas, nti ko syg pulak cik lipas tuu

CikPuanMiera said...

hei bengong okey entry ni.
benci benci!!

ummi said...

eheheee...lipas telah berjaya dibunuh oleh pak gad besauuu...hahahhahah