24 May, 2011

kasih...

....an perut aku sebab terbau nasi ayam tengah malam buta ni.
Ni makcik bawah la ni. Makcik nak saya ketuk pintu makcik malam2 buta ke? Makcik buat nafsu saya lapar tau,sedangkan saya ada 2 medium pizza yg tak di makan lagi. Stress sendiri.

Kasihan dengan diri sendiri macam melukut tepi gantang sebab anak kongker katil macam kongkang pulak bunyi. Tau ke apa kongkang? Itu adik beradik monyet.

Kasihkan suami yang sering menenangkan jiwa yg kadangkala dilanda shrek. Langit tak selalu cerah. Tapi aku suka hujan, tak panas. Agak tak sesuai peribahasa tu dengan aku.

Kasihkan anak yang suka menyusu sambil tertonggeng di muka. Naseb bahek dia kangkang, kalo tutup? Aku terpaksa inhale hancing diapers. Kerana anak kasihkan ummi, dia akan menampar sedas dua untuk memastikan ummi dia berjaga dan bersenam sentiasa. Wuwuwuw.

Kasihan, sebab banyak kali buat entry lepas tu hilang begitu sahaja. Hoi, cari pasal ke??? *sinsing seluar, eh, lengan*

2 comments:

Unknown said...

mas. boleh tak kalau menulis tu tak payah bagi akak gelak. over tau. akak titibe tergelak besau. haishhh.. hahahahaha

ummi said...

eh,mas tulis sambil nangis,akak blh gelak?sobbsssss