31 January, 2011

2nd time guwe join give away..







okeh,khai mau buat give away berbentuk gambo...
eden dgn sonang ati join...

sloghan shaye ialah:

saya nak menang mrs zach's first give away kerana saye nk amik gambo bebanyak dgn family kecik saya..nak amik pakej len,guwe tak kuasa,sebab suami saya sangat mementingkan pengaliran duitnya ke mana..kalau duit sendiri harusla pergi makan yg best2 saje..o ye,kami agak kedekut sebab kami suka guna tunai..hehehe
sekian..


 sebab senang kn,join la kengkawan..
mana tau menang,bley amik masa 1st bestday anak...ngeeee...

syarat2nya ialah:

1. korang kena jadi follower belog mrs.zach. sila picit . pastu jadi follower,sbb nnt dia pandang korg sebelah mata..muahahah
2. korang kena lengkapkan ayat, "saya nak menang mrs zach's first give away kerana.....(tidak lebih 200 patah perkataan". kalau korang ada blog, tulis dalam blog korang benda alah ni. kalau takde, buat kat ruangan komen.
3. hebahkan ye pada yg lain
4. tinggalkan jejak korang (blog's address) dalam bahagian komen untuk give away ni.

atau disingkatkan:
1. follow.
2. lengkapkan ayat.
3. hebahkan.
4. tinggalkan jejak.

dan...lokasi penggambaran adalah meliputi shah alam, klang, putrajaya, KL, sekitar selangor dan sewaktu dengannya. paling jauh, seremban. yang lelain, hampuuun uols. sembah ratu pun iols tak dapek nak nolong.

paling best, korang boleh gunapakai give-away ni untuk tahun 2011. maksudnya, birthday party ke, cukur jambul ke..apa2 event sajork. tapi sekali sahaja. bukan terhad utk outdoor photoshoot semata-mata ye.

pemenang adalah berdasarkan kepada mereka yang telah memenuhi kriteria yang iols tetapkan. seterusnya, berjaya buat ayat yang meyakinkan iols utk beri give-away secara percuma. puji-pujian dan kata-kata puitis adalah dibenarkan *pitam*. bahasa rock kapak adalah digalakkan.

tarikh tutup penyertaan ialah: 20 Februari 2011. 

yang len sume aku kopi pes je...sbb ade budak ni sibuk nk layan U-tube dia...
nk layan feeling tulis blog,malam sikit...
akhir kata..mrs.zach sila amik saya ye...anak saya x fotogenik macam saya..so,xde so..amikla sayaaa!! (^^,)v 

2 comments:

madam kheyr hameed said...

hahaha...suke uols punye ayat..ok2. akan dipertimbangkan ;p

ummi said...

takyah timbang..amik je...muahahaha...pangggg