06 January, 2011

susut ke tambah?

last week kn (one whole week) Rijal kan stay at home with me
so,mak dia yg pemalas ni xdela nk pump bagai
lagi la pulak tgk freezer tu da penuh dgn EBM
memang xde space dah
deep freezer?
selepas membuat beberapa analisis
kami mendapati tidak perlu untuk jangka masa panjang
sebab nnt tak guna pon =)

memula pump jugak,pastu sumbat kat Rijal pastu dia tanak minum through botol
so pastu 9oz susu terbuang gitu sahaja,ikan ayam tu nyibuk je
maka bermulalah episod si pemalas
main direct sahaja ye
so bila naik keje,on pumping session
aku notice ade sikit kurang 1oz punya hasil
tp sikit ke byk tetap syukur
dari takde langsung kn?
so,da stat pump balik,cuma belum buat power pumping shj
ok,ni semua drama korea punya pasal
dokla donload je keja aku

ok,mommies yg jd surirumah yg ramah,camne ek?
korg mmg xpump langsung kah?
ke pump jugak?
kotla nnt aku jadi suriramah,dah mcm2 dlm kepala otak ni..
kalo dok uma,rela aku ulit budak kecit ni dari wat menda lain..hahahahahah


p/s/s:baru tgk video lama,pasal karam-singh-walia. as a melayu yg beragama Islam,aku rasa diorg ni xpatut buat org tu cam gitu. akai letak lutut ni. ni la manusia yg rasa hebat. padahal xhebat. kita ni apa ada?? xde ape,yg empunya 'sesuatu' tu bukan kita. DIA!

1 comment:

ღnFashyaღ said...

kalo dok rumah xdela ngepam-ngepam ni...bagi direct je. Lagipun anak dara ai tu bukan nak minum gune botol.

I want the real THING!!! hihihih