13 December, 2010

aku jeles

last week after work macam besa la
pergi fetch Rijal kat skool
bley x dia tanak ngan aku?
wahhhh!!! siap paling2 muka
oyeaahh!??tetibe aku kecik ati dgn baby sdr,cecepat istighfar
oh,anak..ummi da maafkan...ummi over sensetif
nghahahaha
2 kali hari dia majuk ngan aku cam2
i bet he must felt been abandoned by his momma..teheheh
puas la nk pujuk2 dia
sian dia...tp,bila menda ni jadi aku dapat detect yg cikgu dia ok
kalo x,comfirm dia tanak ngn teacher dia omi dok pesan,if teacher wat tak elok btau omi cecepat
for that,i am grateful

now Rijal da 7 bln setengah ++
2 kali da test bagi makan
alahai,ciput je bg hujung sudu
so far,alhamdulillah..xde dah dia muntahkan secara pukal
biarla dia tentukan bila dia nk makan
nnt2 cuba lagi,if dia nk,aku bagilah...
tanak,sila minum susu byk2 ye anak

1 comment:

Dayu said...

alah..dia majuk2 manja je mas
dan tentu2 babysitter dia ok kan
tu yg dia selesa je