03 December, 2010

allergic

aku ade satu peel *pelik la bagi aku*
yang mana kalo aku rasa xbape kenan je memang le on the dot akan laksanakan
tak kire la tgh malam ke,baru nak tido ke,ape ke
iaitu aku xle tahan tgk rambut/habuk/sampah
memang ler aku xsenang duduk
merenyammmm je rasa nk p bersih

masa dulu lagi kronik
baru sapu,aku nampak ade rambut jatuh lagi/terselit aku sapu lagi
pastu la ni,if aku rasa xade debu je,mula la aktivit aku
kekadang stress sbb aku mmg xtahan habuk
gatal hidung
so before aku lancarkan peluru berpandu
bek aku kemas

lagi satu
aku xle tahan tgk bilik air xbersih
yes,mesti shining
sabun after bath mesti bersih,rambut gugur
plisss go away!
atenye,aku buang tebiat ade gak memalam bute p scrub bilik air
semua gara2 aku nampak ade stain sket
eh,cannot la

tapiiii
aku bukan perfectionist
ade masa aku penat, i'll just let it be
berenti sat,tgk tv
makan choc *oh,my addiction is chocholate*
kerja umah xpenah setel
lelagi yg bekerja ni
mana nak kemas lepas si kecik 'kemas'
nk masak *somi saya sangat membantu,syukur setelah di train*
bla..bla...bla....
so,come on mummies...take a break,have a kit kat i hate kit kat

2 comments:

vanilamanis said...

hye ! i pun de peel mcm tu juga ehehe..
xble tgk sepah.tengah2 malam pun boleh buka pintu umah luas2 dan sapu sampah ke luar.nak tido bilik mesti bersih..kalau x memang xsenang tido..;)

ummi said...

haii...ade jgk geng...hehehehe