16 March, 2011

separation anxiety or mengada2 anxiety?

ah mai dah
ingatkan tak kena.

boleh tak nk masak pon dia melalak macam kena pukul?
padahal ade depan mata dia.
cuma ummi dia tinggi,dia lom tinggi lagi.
hihihi.

video
                                                         -angkat je teros diam-


abah dia tgk pon terbuntang biji mata.
ye lah,anak tak penah melalak gitu don mata.
hahahahah...
i dah immune.
tp tak tahan bagi nangis lelama. tak sabar.
abah dia palk suka sakat rijal sampai nangis
sakitttt telinga gue dgr budak nangis.

dari ko nangis baik ko gelak.
merasalah masak sambil kendong dia.
tapi bila nk menumis mmg kena letak la.tu la hasilnya.
mahu ummi mengajar dia dan duduk depan dia.
manja. :)

mana gue tak makin kurus peghasan,dah rasa macam anorexia plak.
padahal hari2 mencekik cekelat.
but then again,i am satisfied. :)

2 comments:

ღnFashyaღ said...

Alalala, sayang rijal. Meh auntie pujuk. cian dia nanes2..ye. meh acik dukung meh. Umi nak masyak tu.


Hahaha, sama je dgn Husna,dah umpan dgn tapis, periuk belanga, tapawe pun tak jalan jugak. Yang pelik tu angkat je terus senyap. SEPI.


tension nYah!...
sabo ye umi rijal. :)

ummi said...

hahaha..samala rupanya...abis semua umpan,sepah2 dapur..

sabo tu..tros dukong...diam..gigit bdk ni...muahah